עורך דין למחיקת רישום פלילי בראשון לציון

מחיקת רישום פלילי יכולה להתבצע במספר דרכים והכל בהתאם למקרה ולנסיבות , במקרים שתיק נסגר אך מופיע ברישום המשטרתי הפנימי אז ניתן להגיש בקשה לשינוי עילת סגירת תיק המשטרה שאותו מגישים ליחידה החוקרת שסגרה את התיק. אופציה נוספת היא לפנות למדור רישום פלילי שבמטה הארצי בירושלים של משטרת ישראל.

במקרים שישנה הרשעה בדין אז ניתן לפנות לחנינה לנשיא המדינה בבקשה של מחיקה של הרישום ע"י קיצור תקופת ההתיישנות , קיצור תקופת המחיקה מן המרשם הפלילי.
לכל הרשעה יש פרק זמן הקבוע בחוק והוא מוסדר בחוק המרשם הפלילי ותקנת השבים, תשמ"א-1981. התקופה מתחילה להיספר החל מיום מתן פסק הדין ו/או ההחלטה שניתנה על ידי בית המשפט שעניינו ההרשעה.
חשוב לציין כי פרק הזמן של ההתיישנות הוא שונה מעבירה לעבירה ובהתאם לעונש שהטיל בית המשפט ורק בתום תקופת העונש תתחיל להיספר תקופת הזמן להתיישנות או למחיקה.ישנם מספר גופים הקבועים בחוק (משטרת ישראל,שב"כ,צה"ל,מלמ"ב) שיש להם גישה לגבי הרשעות ומידע משטרתי ובמקרים רבים מאוד אנשים שצריכים לקבל רישיון(עריכת דין,סוכן ביטוח,רואה חשבון) או להתקבל למקום עבודה ממשלתי מוניציפלי/מכרז ממשלתי כלשהו יש צורך בעבר נקי.

לעורך דין שחר גולדנברג יש ניסיון רב במחיקת הרישום הפלילי וההתמודדות הנדרשת מול משטרת ישראל , מחלקת חנינות במשרד המשפטים וכל גוף רלוונטי נדרש.

לפרטים נוספים וייעוץ ניתן לפנות לעו"ד ונוטריון שחר גולדנברג בטלפון 052-3656873