עורך דין לגירושין בראשון לציון

עורך דין ונוטריון ומגשר מוסמך שחר גולדנברג 

אם אתם שוקלים להתגרש ואתם רוצים להבין את הזכויות שלכם ולהבין כיצד מתנהל ההליך המשפטי אז אתם צריכים עורך דין לגירושין שמתמחה ומבין את שלל העניינים המקצועיים, העניינים הרגשיים,
ואת הצורך שלכם למצוא איש מקצוע אמין שניתן לסמוך עליו שיוביל אותכם למחוז חפצכם בצורה הנכונה.
בישראל הליכי גירושין מתנהלים בבתי הדין הרבניים לבני זוג יהודים וכשמדובר בבני זוג נוצרים או מוסלמים או דרוזים וכד' אז כל בני הזוג יפנה לבית הדין הספציפי של אותה דת ועדה אליה הוא משתייך. במקרים שזוג נשוי ובני הזוג משתייכים לדת או עדה שונה אז בני הזוג יפנו לבית המשפט לענייני משפחה על מנת להתיר את נישואיהם.
במקביל לבית משפט לענייני משפחה יש סמכות מקבילה לבתי הדין הדתיים בכל הנוגע למשמורת והסדרי שהות , מזונות קטינים וענייני  רכוש אך זאת בתנאי שהתיקים הנ"ל מתבררים במסגרת הגירושין.

תהליך הגירושין בישראל יכול להיות מורכב, וחיוני שיהיה לצידך עורך דין משפחה מנוסה שמבין בהליך הגירושין ושיהיה לו ידע וניסיון רב בשנים. עו"ד ונוטריון ומגשר מוסמך שחר גולדנברג מתמחה בדיני משפחה ובעל רקורד מוכח של ייצוג מוצלח של לקוחות בתיקי גירושין.

משרדו של עורך הדין לענייני משפחה וגירושים שחר גולדנברג נמצא בראשון לציון ונותן שירות באזור המרכז והוא בעל ידע נרחב בדיני גירושין ויש ביכולתו להעניק לכם את הליווי והתמיכה הדרושים לכם בתקופה קשה זו. עו"ד גולדנברג יעזור לכם לנווט בין הנושאים שקשורים וכרוכים אחד לשני בהליך הגירושין כמו חלוקת רכוש, משמורת ילדים ומזונות ילדים. עו"ד גולדנברג יפעל עבורכם ללא לאות כדי להגן על האינטרסים שלך ולהשיג עבורך את התוצאה הטובה ביותר.

אם אתם מחפשים עורך דין משפחה מהימן בעל רקורד מוכח של הצלחה בתיקי גירושין בראשון לציון ובאזור המרכז, אז תפסיקו לחפש כי הגעתם למקום הנכון ועו"ד שחר גולדנברג יספק לכם שירותים משפטיים ברמה הגבוה ביותר שיותאמו עבורכם אישית תוך אמפתיה וסבלנות.
יש לעו"ד גולדנברג הבנה שגירושין יכולים להיות חוויה מאתגרת ומרגשת וזו הסיבה שהעבודה מבוצעת בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוח כדי לספק את התמיכה וההכוונה שהוא צריך כדי לקבל החלטות מושכלות לגבי העתיד. עורך דין משפחה בראשון לציון ובאזור המרכז יקשיב לחששותיכם ויספק לכם את הייעוץ המשפטי המומחה הדרוש לכם כדי להתקדם.

כחלק "מהאני מאמין" של עו"ד שחר גולדנברג כי לכל לקוח מגיע שירות יוצא דופן, ולכן הוא מתחייב להעניק לכם את רמת הטיפול והיחס הגבוה ביותר. בין אם אתם עומדים בפני גירושין מסובכים או זקוקים לעזרה עם משמורת ילדים והסדרי ראייה או מזונות ילדים או תביעה רכושית, איזון משאבים,תביעת כתובה, גט, משמורת משותפת, מדור ספציפי, צו הגנה, שלום בית וכדומה.

למידע נוסף על השירותים וכיצד תוכלו לקבל את טיפול משפטי מעולה בתיק הגירושין שלך ניתן לפנות ישירות לעו"ד ונוטריון שחר גולדנברג.