עורך דין להסכם הורות משותפת בראשון לציון

הורות משותפת זוהי סיטואציה שקורות כששני בני אדם מחליטים לממש את הזכות שלהם להורות ומחליטים להביא יחד לעולם ילד ללא קשר רומנטי ביניהם, וברצונם לקבוע את מערכת היחסים שתהיה ביניהם בכל הנוגע לילד בצורה של הסכם שיהווה בסיס משפטי במידה ויהיו חילוקי דעות או צורך להגיע לבית משפט לענייני משפחה.
חשוב להדגיש כי עניינים הנוגעים למשמורת והסדרי ראייה ומזונות של קטינים חייבים לקבל תוקף משפטי של פסק דין על ידי בית המשפט לענייני משפחה בהתאם לקבוע בדין.

הורות משותפת אינה תחומה רק לאנשים המורכבים מגבר ואישה אלא גם מתאימה גם לזוגות חד מיניים, כולל לזוגות שהם פסולי חיתון מבחינה דתית המעוניינים לממש את הזכות להורות.
הזכות להורות הינה זכות הקיימת לכל אדם ללא הבדל דת או מין או העדפה מינית.

הזוג למעשה יהיה ההורים הביולוגים של הילד בזמן "שהזוג" ימשיך כל אחד בחייו מהבחינה הזוגית ובכלל מבלי לנהל משק בית משותף, ויכול ושיהיו שלכל הורה יהיה בן זוג רומנטי ללא קשר להורה השני של הילד , אך זאת במקביל לכך שההורים יישאו באחריות מלאה על ילדם המשותף כמו כל הורה אחר.

בהסכם ההורות המשותפת תקבע המשמורת של הילד וחלקות זמני השהייה, מזונות הילד, מגורי הילד, דרכי החינוך של הילד, האופן בו הצדדים יקבלו הצדדים החלטות לגבי הילד, הזכות לצאת לחו"ל ושלל נושאים אחרים הקשורים לילד והכל בהתאם לרצון הצדדים.
ההסכם נעשה בהסכמה ובשיתוף פעולה של הצדדים ומיועד למנוע חילוקי דעות והתדיינות משפטיות מיותרות במקרה של אי הסכמה.

לעורך דין ונוטריון שחר גולדנברג מראשון לציון יש את הניסיון, הידע , והסבלנות להביא את ההורים לידי הסכם טוב וממצה כך שההסכם יכיל בתוכו את כל הנושאים שיש בהם על מנת למנוע "תקלות" וחיכוכים בעתיד.