עורך דין לייעוץ לפני חקירה בראשון לציון

ישנה חשיבות רבה מאוד בהתייעצות עם עורך דין פלילי הבקיא בתחום החקירות , ייעוץ לפני חקירה פלילית או שבמהלך חקירה פלילי יפחית את המתח הרב ותחושת האי וודאות של חשוד לגבי ההליך הפלילי של החקירה נגדו .
והתייעצות עם עורך דין יפחית את השאלות הרבות שרצות בראשו של חשוד או אדם שמזומן למתן עדות כגון:
מה יהיה ?   מה השאלות שישאלו ?   מה לענות ?   כיצד להתבטא ? מה נכון להגיד ומה לא נכון להגיד לחוקר ?
עורך דין פלילי

חקירה פלילית

התייעצות עם עורך דין פלילי מנוסה מביאה למוכנות של האדם לסיטואציה המורכבת של חקירה פלילית , הייעוץ לפני החקירה ובזמן החקירה מביאה את האדם לתרגל את גירסאתו באופן שיהיה ברור ללא סתירות ובצורה קוהרנטית ומסודרת.
ההתייעצות עם עורך דין פלילי מפחיתה את המתח והאי וודאות , עורך הדין מביא מניסיונו לאדם הנחקר מגוון עצות פרקטיות והנחיות כיצד לנהוג וכיצד לא לנהוג.
הלקוח מקבל מעו"ד מידע לגבי הזכויות שלו כנחקר , מעוכב או עצור ומוסבר ללקוח מה מותר לרשות החוקרת לעשות ומה אסור במסגרת החוק.
לא פעם חוקרים משתמשים במהלך החקירה בשלל אמצעים על מנת להגיע לחקר האמת במניפולציות ותחבולות שרוב האנשים שמתמודדים עם חקירה ללא מוכנות קרוב לוודאי שייפלו בתחבולות של החוקר.
ישנה חשיבות עליונה לקבלל ייעוץ לפני חקירה או בזמן חקירה מעורך דין פלילי מכיוון שכל מה שיאמר בחקירה או לא יאמר במהלך החקירה לאחר מכן לא יהיה ניתן לעשות מקצה שיפורים באופן שישתווה למה שנעשה באופן ישיר על ידי האדם בזמן שנחקר.
לעורך דין פלילי שחר גולדנברג יש ניסיון רב עם חקירות פליליות וחשיבה פתוחה ויצירתית שתסייע לנחקר להתמודד עם החקירה בצורה מיטבית ולצלוח את החקירה או החקירות בצורה הטובה ביותר , כאשר בחקירות מורכבות מדובר במשחק מוחות ויש צורך בהבנה של תהליכים ממש כמעין משחק "שחמט".

ייעוץ לפני חקירה